las en slijp werkzaamheden werkzaamheden.

9 september t/m 4 November.

 

Als eerste gaan we het zwemplateau doen..

na enkele uren zagen , lassen en passen is het zwemplateau zo ver om afgelast te worden.

daarna hebben we de slechte plekken aan de onderkant van de boot aangepakt.

dit was meer werk dan we dachten maar het resultaat mag er zijn .

ook het roer is aangepakt.                                                    de slechte plekken zijn vol gelast was echt nodig.

er zo waren er meerdere plekken.

verder zijn de 8 anodes aangebracht.

en ook 2 aan het roer.

verder is het windscherm er afgehaald de wordt vervangen door een nieuw windscherm.

de boot zonder windscherm.

de openingen gemaakt op het voordek  zowel aan stuur en bakboord.

deze werkzaamhen zijn na 2 weken bijna klaar .

4 Oktober t/m 31 Oktober

Nu zijn we zover om het laswerk af te ronden,

wat er gaan doen is 2 nieuwe bolders plaatsen in het midden dit aan stuurboord en bakboord.

  verder hebben we ook de openingen voor aangebracht.

 

Bas en Piet druk bezig met lassen en het afwerken van de nieuwe openingen zowel aan bak en stuurboord.

 

 ook een nieuwe vlaggenmast houder aangebracht.

Verder zijn alle slijpwerkzaamheden door Bas afgewerkt en ook de motor is winterklaar gemaakt.

In totaal hebben we in deze periode 5 dagen las en slijpwerk gedaan en een paar keer was de regen een spelbreker.

Maar de boot is nu zover dat hij naar binnen kan en hiervoor gaan we een afspraak maken

 op 24 Oktober was het zo ver de boot kan naar binnen.